Snööööööööööööööööö...ööööö.

I fredags var vi lediga ifrån skolan, så jag sov till 9, hoppade upp, duschade och packade och sen vid halv 12 åkte far och jag hemmåt i regnet. Jag slumrade till lite och vaknade upp några kilometer hemifrån. Och så kollade jag ut genom bilfönstret och såg en jäkla massa snö utanför. AW-to-the-YEAH.

 

I alla fall. Jag sov hos mormor hela helgen. Jag käkade även alldeles för många saffransbullar. Kladdade lite. Bygde ett pepparkakshus tillsammans med mamma, som gick åt hellskotta...så vi började äta upp det. Oh,jag har badar i badtunnan också. Sååååå skönt.

 

Eftersom jag är så galet superduper-trött, så tänker jag faktiskt gå och lägga mej nu. Gonatt då.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0