Här ska det vara en rubrik,men kom inte på något vettigt.

Hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej....,vad jag försöker att säga är...,hej. Idag (ikväll) känner jag mej på allmänt drygt humör. Jag känner mej bara störande. Aaaanyway,idag hade vi orientering i skolan efter maten. Såklart hade dom lagt banan alldeles perfekt för alla astma- och pollen-barn (läs det som : "Jag fick astma och mådde äckelpeckel.). Och precis innan mållinjen lyckades jag att trampa snett när jag springer. Så nu lever det en köttboll på min fot. I AM CRIPPLED FOR LIIIIIIFE ! Eller asså...,ne. Jag överlever nog,kanske. Om jag har tur.

Jag räknade nyss efter,och räknat från idag är det är 13 dagar till jag slutar på Kvistberget för förevigt och 15 dagar tills klassen drar på skolresa. FYI,liksom. Det känns rätt "Oh yääääää" faktiskt.

Next up : Dusch,sen säng. Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0