Maj tumöröw.

Imorgon är det klassikern,vilket innebär att hela skolan ska röra på sitt fläsk i en 5-komma-någonting kilometers-sträcka. Shysst liv. Jag måste springa,annars så känns det som om Claes da idrottslärare kommer att vara sur-puppig emot mej. Efter jag har tagit mej runt och fått astma/du-borde-ha-tränat-dumbass-känslor/dött av uttråkning,så ska jag stanna kvar efter skolan och duka och fixa för banketten som vi ska ha på kvällen.
Jag kommer nog antagligen att ha med kameran,så jag det kommer väl upp bilder i övermorgon om jag inte är alldeles för lat...,ehehe.

Well,jag borde ha sovit för 2 timmar sedan för att vara utvilad. Meh.
Men,nuru ska jag borsta mina tandor och såva.
Goodnight.










I said GOODNIGHT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0