Feber + trötthet = kånstit inäg.

EY,SNOR ! GTFO OF MY NOSE ! Det är inte kul längre/nu/någonsin. Dessutom när jag gör ett försök att andas genom näsan så kvävs jag för en sekund och hostar som ett äckel. Jag har även använt upp en halv pappersrulle till att utrota kråkorna i näsan,men ändå har jag 3 liter snor kvar där inne.
Jag gillar hur mitt inlägg har handlat om snor än så länge.

Men pojkor åk flikor, kåla min jetebra-a Chillepill 2.0 - Cuttelicuttversion-spelissta. It's azuuuumm och lagomt jätte-nedstämt. En helt typisk och perfekt Sandra-spellista alltså. Grejt.


Go'natt nu alla barn,hundar,katter och enhörningar,annars kommer jag att somna på tangentbordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0