Tjing,tjing blågen.

Igår gjorde jag ingenting,och idag har jag gjort..euhm...ingenting.  Eller jo, idag följde Mikaela med mej hem efter skolan och
 så gjorde vi ingenting tillsamman. As-kalas liv !

För tillfället är jag lite trött på allt. Skolan,vädrets humörsvängningar (Antingen bara sol eller bara regn. Bestäm dej för fan.),läxor och hemuppgifter som jag måste tvinga mej själv att göra,mitt hår och annat ovärt skräp.


Jag vill cutta av mitt hår till en lång page,like this :




Kommer nog att göra det nästa gång jag får klipp-tid. Just nu så är mitt hår bara...hår. Det är inte ens en frisyr. Det är bara där
 för att uppfylla sin naturliga funktion.

Det känns som om era care-o-meters exploderar snart. And they better do.
Nu ska jag äta en banan eller något annat skoj,för jag håller på att svälta ihjäl.
Well,baiii then.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0