Jag = inte död.

Tänkte bara säga hej,så ni inte tror att jag har dött eller rymt hemifrån eller nått. Så,hej. Antar jag.
Det har inte blivit några inlägg eftersom varenda gång jag sätter mej ner för att skriva något,så tar det bara stopp. Jag vet inte vad jag ska skriva om. Min hjärna + mina försök till att uttrycka ord i allmänhet = ingen fantastisk kombo. Det känns som om jag är mer en bild-männsika än en ord-människa. Ord är läskiga.
Eller,asså....va ? Klockan är snart 2,och jag är lite lagomt trött. Så jag har rätt till att svamla om ingenting.

Det här inlägget känns det som om jag kommer radera om ett halvår eller så. Jag brukar gå bak i arkiven och bara känna "Argh. Jävla tönt,dåtids-Sandra." och sedan radera. Men dett några månader efter jag har raderat inlägget ångrar jag mej. Så ko-dum.


Äsch,nu lägger jag mej och kanske vaknar upp för att skriva något vettigt imorgon.
Tja'rå och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0