Bläääuuurrhg !



SERIÖÖÖST ! Jag är tvingad till att leva med det där skräpet !
Min bror har ännu inte fattat att jag vill inte lyssna på hans musik,och vet inte hur han ska använda
sina hörlurar som han köpte för runt 500 kr (Whaaaat a waste.). 
Och dessutom dödar han min kärlek till The lonely island genom att lyssna sönder "I just had sex".

Det känns som om den enda lösningen skulle vara att jag sätter på honom hörlurarna när han sover och sedan drar silvertejp 234 gånger runt hans huvud. 
Tills dess får jag kväva hans musik med min på högsta volym i hörlurarna.
Klaga inte när du försöker att föra en konversation med mej och du måste upprepa dej 17 gånger för att jag är halvdöv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0