Tjänna blågen.

Jag tar och övernattar hos moster inatt. Och imorgon natt..och natten efter den.

Här får ni en bild ifrån imorse innan jag hoppade på bussen. Och på den andra bilden är en liten skulptur utav gips som jag blev färdig med idag.

Nu tänker jag lägga mej och påbörja den 4:de Sookie Stackhouse-boken och efter det sova stenhårt.

Godnatt allaihoppa.

 


Lisa Hannigan - Lille


Mommo-helg.

Hela den här helgen var jag hos mormor. Där käkade jag nybakade saffransbröd som moster hade gjort, försökte att svara på frågor om högkulturer och misslyckades hårt, klappade djuren och kladdade lite.

Ål rajt. Nu tänker jag faktiskt lägga mej. Trött som själve fa-an.
Godnatt'å.

Ain't gonna pee-peeeeee !


Fleet Foxes - The Shrine / An Argument

The Shrine / An Argument from Sean Pecknold on Vimeo.

 

Fasens-jäkla-fan-jävel... så.grymt.


Tisdah.

Än så länge den här veckan har jag hunnit med att försöva mej 2 och en halv timme (men ändå kom jag bara  en halvtimme sent till skolan), målat lite, käkat kexchoklad, handlat mat och duschat. Ja, jo. Så mycket mer har jag inte hunnit med ännu. Ja-ja, nu ska jag äta kvällsmat, för att senare träna på potensen och annat skoj inför torsdagens matteprov.




Nick Drake - Blues Run The Game.


Igår.

Igår så lekte jag med Emma, badade lite i badtunnan, käkade pizza och tryckte i mej "vinterns" första skumtomtar. Rätt schysst dag.

Jag ligger fortfarande kvar i sängen, men nu måste jag tvinga upp mej för jag har tvätt att hänga. Wiiihuuuhuhuhuuu.


Startar upp igen.

Glöm inlägget nedanför. Jag ångrade mej, så nu är jag tillbaka här. :)

The end of sandrakjellberg.webblogg.se.

Jepp, nu har jag skaffat en ny blogg....igen. Jag har flyttat mej hiiiiiiiiiiiiiiiit,eftersom tumblr känns superduper-smidigare. Så,hejdå gamla blogg. Ses vid den nya,right ?

RSS 2.0