Småsyskon och höns.

Helgen i foton.


"Not available in your area."

Men håll käften.


Hemmahemmahemma !

Nu är jag äntligen hemma i Likenäs. Jag sitter i köket och läser i en 91:an-tidning och trycker i mej lite cola. Rätt schysst.
Åh,jag borde kanske nämna att jag har bytt ifrån teater till bild och formgivning. Inte för att jag ens har nämnt vilket gymnasium jag har börjat på,men. Aja,nu går jag i alla fall bild på Sundstagymnasiet. Jag försökte att inte fästa mej så mycket vid mina forna klasskamrater eftersom det kändes som om jag hade valt fel ganska direkt,men jag saknar dom lite i alla fall,hah.

Nu'ru ska jag fortsätta att softa. Godkväll,folket.



Slappsöndag.

Idag gick jag inte upp "på riktigt" förens klockan halv 5. Jag har bara legat i sängen och segat,lyssnat på Laura Marlings nya album och dagdrömt om katter. Redigt skaplig dag.
Nu ska jag göra mej iordning för att mysa ner mej i sängen och somna som en gris till regnet som öser ner på hustaket. Så,gonatt.

AMEH,

GE MEJ EN KATT'RÅ !



Tjo,tja,tjena.

Nästan hela veckan har jag varit hemma och varit sjuk. Så.jäkla.tråkigt.
Fast igår blev jag lite trött på ensamheten,så jag tog min cykel och åkte in till karlstad och kollade in Kulturnatta.
Egentligen skulle jag ha varit med min klass och varit "statyer",fast jag orkade verkligen inte. Hah,jag skaka som en idiot när jag försökte fota lite. Så det var kanske bäst att jag lät bli.

Men,här har ni 3 bilder från igår.



Och idag ska jag faktiskt städa. Mitt "hus" börjar bli dammigt och äckligt. Men först ska jag lata mej i några timmar till.

Damien Rice - Insane.


Lost.

På tal om "there's no place like home"....jag saknar Lost.

 


There's no place like home.

Jag saknar mitt hus. Jag saknar skogen. Jag saknar till och med kranvattnet.

Bara 9 dagar kvar tills jag kommer hem igen,då.

 


Jävla matte-jävels-jävel.

Jahapp. Jag tvingar på mej matte-läxan,fastän jag är trött och har glömt bort det vi gick igenom på lektionen. Failing at life = yes.
Imorgon börjar jag inte förräns halv 1. Någon super-sovmorgon blir det kanske inte,eftersom jag har tänkt att hinna med att duscha,se det nyaste True blood-avsnittet och bara morgonslappa.
Sooooo,yeah. Matteläxa var'e. Baaaaaaaaaaaiiiiiii.



RSS 2.0