Loooov.

I helgen har jag hunnit med att sova och slappa, klippt mej och målat lite. Men jag har faktiskt inte hunnit att blogga de senaste två dagarna eftersom jag har hjälpt till att fota några hundar och hållt på och redigera bilderna. Jag är faktiskt inte färdig ännu,så nu ska jag minsann fortsätta.

 


Matteeeee.

Alldesles just nu sitter jag på mattelektionen och bara drygar.
Bara lunch och 2 andra lektioner kvar,och efter det drar jag hem till skogen och tar mej höstlov.

Jag kom på att jag saknar vintern lite. Fastän jag vet att jag kommer att tröttna efter två månder av kyla.
Äh,men nu'ru ska jag fortsätta att lektiona mej. Hejda'ra.




Tjugosjätte oktober.


Vaknade. Gick till skolan. Hade bildlektion. Kladdade loss i ansikted med ansiktsfärg. Lunchade. Hade andra vanliga tråkiga lektioner. Slutade. Gick hem. Åt sushi med moster. Latade mej. Funderade på att fortsätta att kladda på en teckning. Ångrade mej. Nu måste jag gå och duscha,eftersom jag ser ut så här.




I Am Oak - Curt


Ah,visst ja.


Glömde visst bort att jag hade en bloggen,hah.
Jag startar upp igen med lite bilder ifrån förra veckan. :)

RSS 2.0