Hemmahemmahemma !

Well hello there. Anledingen till att jag inte har bloggat den senate veckan är för att jag har ju faktiskt flyttat. Jag har inte haft tid att blogga eftersom jag har varit alldeles för upptagen med att lära mej att åka buss och cykel fram och tillbaka ifrån skolan,lära känna mina nya klasskompisar,lära mej att äta ensam (tråkigt som fasen ju.),lära mej....lära mej en sju-jäkla massa saker alltså.

Och i helgen har jag faktiskt inte gjort speciellt mycket. Eller jo. Igår var jag på barnkalas,haha.
Aja,imorgon vid kl. 4 på morgonen åker jag med pappa till karlstad,sover i bilen,sover lite till när vi kommer fram,vaknar,duschar,skola. Yep.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0