Julafton.



Jag sprätte upp ifrån sängen hemma hos mormor imorse vid 10-tiden.
Vid 11 åkte jag,pappa och Fille upp till farmor,farfar och Jon och fick/gav julklappar och efter det åkte vi hem till pappa. Pappa och Filip badade i en och en halv timme i badtunnan medans jag latade mej framför tv'n.
När klockan var halv 3, åkte vi till mormor och väntade på julmaten. När alla ätit upp sin mat och var alldeles stenmätta gick vi till granen och öppnade alla paket.
Fick en massa pengar och lite godis. Är rätt nöjd nu, serru.

Nu ska jag lägga mej i sängen och läsa lite, och kanske tänka ut vad jag ska spendera alla pengar på. Kanske ett nytt objektiv till kameran...eller ett stativ. Eller en sån här. Eller lite pennor. Pennor är bra grejer,minsann.

Go' jul och gonatt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0