Tjabba,tjena,mors,hejsan,tjingtjing.

Jag bestämde mej för att dumpa min gamla blogg,så numera håller jag till här. Jag ville fixa till något nytt och fräscht.
Min blogg kommer i alla fall att bombas med foton,musik,film och kanske lite babbel om min vardag.
Min blogg-design är för tillfället lite små-skräpig,men jag är för lat för att fixa resten.
Gör't sen :)


Snabb-fakta för dej som är ny och inte har en jävla aning om vem jag är :

Namn : Tim-Fredrik Sandra Manfred Kjellberg.
Ålder : 15 just nu, men 16 i augusti.
Bor : In the middle of nowhere,i de djupa
skogarna i nord-värmland. Azzzum.




Och det här är mitt fejs.
Lite ur fokus och apa-glad/galen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0