Well,hello there.

Igår hade jag tänkt mej att jag skulle läsa på engelska-provet och göra färdigt bildprojektet (Som ändå kommer att faila.),men icke. Ödet tyckte det skulle vara skoj att min bror skulle slå upp läppen,så vi fick åka till akuten i Torsby. Vi kom dit vid 5ish,men Fille ville bli nersövd istället för att få bedövningsspruta,så vi väntade tills halv 10 så att han kunde bli sövd och ihopsydd. Vi var hemma igen vid halv 12.
Eftersom jag inte han med skolarbetet och skulle ha varit en zombie om jag orkade ta mej upp på morgonen,så stannade jag hemma idag.

Och alldeles just nu är jag löjligt uttråkad. Om någon nu skulle känna för att bry sej.
Jag ska fråga Fille om jag får lägga upp någon bild på läppen sedan också.


Until then,bai.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0